Klantinteractie in de zorg | van strategie naar executie

In veel zorgorganisaties staat de patiënt centraal; het verlenen van de juiste zorg – care of cure – is waar het om draait.

In dit webinar willen we graag ook de “patiënt als klant” centraal stellen; hoe zorg je dat een patiënt zich ook klant voelt? Hoe laat je een patiënt zich welkom voelen in het ziekenhuis? Hoe zorg je ervoor dat alles om de behandeling heen zo vlekkeloos mogelijk verloopt; van het inplannen van een afspraak, digital consult tot de juiste route vinden in een behandelcentrum? Hoe kies je tussen fysieke en digitale kanalen? Hoe zorg je dat mensen zich “thuis” voelen in een digitale omgeving?

We nemen jullie graag mee in hoe wij met onze klanten in de zorg dit aanpakken. Van benchmark en visievorming tot een kanaalstrategie en implementatie inclusief de technologie die dit mogelijk maakt. We delen onze ervaringen, best & worst practices en uiteraard is er ruimte tot het stellen van vragen.

Agenda

  • Introductie van het thema
  • Introductie van de sprekers
  • Uitleg typisch aanpak van een dergelijk traject inclusief cases uit de zorg
  • Demo van nieuwe technologie toegepast op klantinteractie in de zorg
  • Q&A
Inschrijven

Praktische informatie

Datum: Maandag 1 maart 2021
Thema: Digitalisatie, patiëntcentrale aanpak, strategie
Kosten: Gratis
Locatie: Online