Kennisportal
Kennisportal is een kennisplatform met een focus op de brede doelgroep Business en IT.

CRM Online geeft grip op processen

Praktijkcase Stichting Benchmark GGZ

Het doel van Stichting Benchmark GGZ (SBG) is de kwaliteit van de zorg in de GGZ te verbeteren. De stichting verzamelt behandelgegevens van GGZ-instellingen. Deze gecombineerde gegevens worden beschikbaar gesteld aan verzekeraars en zorginstellingen. SGB stond voor de uitdaging om de aangeleverde data efficiënter in te richten en verder te automatiseren. CRM Online werd ingericht om dit te faciliteren.

Tijd besparen met CRM Online

Het SGB krijgt continu grote hoeveelheden data aangeleverd. Alle gecombineerde gegevens leveren benchmarkresultaten op die zorgorganisaties kunnen gebruiken als waardevol en actueel vergelijkingsmateriaal. Door CRM Online te gebruiken is de status van deze informatie continu inzichtelijk. Omdat er minder interne afstemming nodig is wordt hierdoor tijd bespaard.

Verschillende processen

Het SGB stelt verschillende eisen aan het aanleveren van data. Benieuwd hoe de stichting dit proces georganiseerd heeft? U leest het in de volledige praktijkcase, waarin dieper wordt ingegaan op de implementatie van CRM Online en de voordelen die dit oplevert. Download de praktijkcase hier direct.